Henvendelser

Fant du ikke svar på det du lurte på i våre «FAQ-spørsmål»
Har du sjekket FDV for din bolig?

Ved å fylle ut skjemaet under, samt å legge ved gode bilder og utfyllende beskrivelser, vil du få en rask og ryddig behandling av din henvendelse til oss i Velbygd.  

Om du har flere saker å melde inn ønsker vi at det sendes inn en sak pr henvendelsesskjema. Dette for å gjøre behandlingstiden raskere.

Informasjonen fra deg er også til stor hjelp for oss og våre underleverandører i form av dokumentasjon som kan hjelpe oss med å bedre vårt arbeid i fremtiden. 

I henvendelsen din er det fint om du kan være så grundig og beskrivende som mulig. Beskrivelsen må inneholde informasjon om når ble saken oppdaget, nøyaktig beskrivelse på hvor dette er, samt en god beskrivelse av størrelse og omfang. Det er også en fordel om du legger ved flere bilder. Om det skulle vise seg at vi mottar ufullstendig informasjon vil vi måtte be om mer detaljer og behandlingstiden vil ta lenger tid.

Det er ditt ansvar som kjøper å gi oss så god og relevant dokumentasjon som mulig. Kostnader ved innmeldt mangel og som ikke skyldes feil med produktet kan bli fakturert. 

Har du eventuelle spørsmål knyttet til selve utfyllingen av skjemaet, tar du kontakt med oss i Velbygd på 982 66 260 eller post@velbygd.no 

Dersom du har behov for øyeblikkelig hjelp, kan du finne mer informasjon HER!

Navn(Påkrevd)
Adresse(Påkrevd)
DD slash MM slash YYYY
Hva gjelder henvendelsen
Dra og slipp filer her, eller
Max. file size: 50 MB.